Discussion about this post

User's avatar
Patrick de Groot's avatar

Hi Jarno, ik heb je stuk met veel interesse gelezen en ik kan het alleen maar met je eens zijn. En dat zeg ik als iemand met zijn eigen AI-bedrijf. Ik denk ook dat dit de grootste valkuil van AI is. Dat het zoveel lijkt op menselijke communicatie dat we er allerlei menselijke eigenschappen aan toedichten die het niet heeft. AI is geweldig, AI kan ons heel veel verder helpen en processen ongelooflijk versnellen. Maar AI is geen mens en zal dat ook niet worden. Gelukkig…

Daphne's avatar

Sinds december gebruik ik Rosebud en het voordeel is echt dat je lekker van je af kan schrijven en daar feedback op krijgt. Je kunt dan zelfs voor de optie bekijk het eens op een andere manier kiezen. En het vindt patronen na een aantal maanden (je hebt eerst X gezegd, en nu zeg je Y, waarom? Of: je voelde dit ook al in januari en besloot toen Z te doen). Dus een veredeld dagboek met commentaar.

Minpunt is inderdaad dat sympathieke toontje, dat ging me wel tegenstaan. Ik gebruik het nu nog zelden, het ergste leed is voorbij zeg maar, maar het heeft me zeker wel geholpen in een donkere periode!

3 more comments...

No posts

Ready for more?